مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 19:002020-07-04سياسي

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 14 تیر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به شرایط سخت پیش روی کشور، گفت: در این شرایط همه باید رعایت حال مردم را داشته و در رفع مشکلات آن ها بیشتر دنبال راه حل ها در بین قوانین، دستورالعمل ها و بخشنامه ها باشیم.

وی رفع مشکلات تولید را یکی از اولویت های مهم دولت در استان عنوان کرد و افزود: در شرایط پیش روی که با فشار تحریم ها و اثرات حاصل از بیماری کرونا مواجه هستیم؛ لازم است در حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه تولید نهایت کمک و همکاری را داشته باشیم.

اختصاص 150 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های بدره و هلیلان  احمد کرمی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام، گفت: به منظور پیگیری مصوبات، طی سفر محمد امید معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در مورخ 6 تیرماه به استان ایلام، این مصوبات پیگیری شد.

وی افزود: اختصاص 150 میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای تکمیل و احداث پروژه های منطقه هلیلان و بدره در حوزه راه، ایستگاه های پمپاژ، آبرسانی، تقویت پوشش شبکه های تلویزیونی و اجرای طرح هادی از محل اعتبارات مناطق محروم و کمیته امداد و همچنین اختصاص مبلغ 1 میلیارد و 500 میلیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام